zondag 4 mei 2014

A girl can dream: hair

Mensen die mij kennen weten dat ik het heerlijk vind om te experimenteren. En dan vooral als het gaat over mijn haar. Mijn hele transformatie heb ik hier al eens besproken. Maar ik ben nog lang niet klaar! I mean, a girl can dream?


Cruella de Vil hair


 Dit haar vind ik dus absoluut geweldig. Seriously. Ik bedoel KIJK er naar!! Ik denk niet dat ik dit hoef uit te leggen. Als ik ooit weer lang haar heb wil ik dit zo graag!


Pastel




Dit is zo prachtig. Deze jummie pastel kleurtjes. Ik zwijmel hier al meer dan een jaar over. Maar met kort haar vind ik het niet mooi... Dus het word óf wachten, óf extensions. Dat laatste wil ik wel heel graag maar weet ten eerste niet hoe ik zo iets moet aanpassen, en ten tweede is het crazy expensive.

Short short short



Dit is iets wat ik in de toekomst heel graag een keer wil. Alleen zit ik in een dubio. Allereerst wou ik het nu eigenlijk al, alleen vind ik dat ik nu nog te jong ben. En als ik het later wil moet ik weer al mijn haar (wat dan als het goed is lang is) afscheren... Keuzes!

Black and strong


Dit vind ik zo prachtig. Krachtig en zelfverzekerd. Echt heel erg mooi! Dit wou ik toen ik 14 werd stiekem al (ja toen mocht de dochter van Madonna het pas..) maar heb ik het niet gedaan. En voor alle leuke kapsels heb ik dus duidelijk lang haar nodig. So in the far far future.

 Bob

 

  




 

 Dit is eindelijk een haarstijl die wat dichter in de buurt ligt. Eentje waar ik al naar toe aan het werken ben. Een bob staat zo lekker speels, maar kan tegelijkertijd ook heel erg stoer staan. I like.

Heb jij nog leuke ideeën voor mijn haar?

Geen opmerkingen: