maandag 5 mei 2014

Rebellion crush: tattoos

'Keep calm and love guys with tattoos.' 'Keep calm and love a tattooed girl.' Nou ik hou in ieder geval ontzettend erg van tatoeages. Ik kom vaak zulke mooie plaatjes tegen! En droom ook om zelf een tatoeage te nemen. Maar de angst om spijt te krijgen van mijn tatoeage houd me tot nu toe tegen, en het feit dat ik nog geen 18 ben natuurlijk. Maar om mijn liefde met jullie te delen heb ik geprobeerd om uit de miljoenen prachtige plaatjes een aantal te kiezen. Allemaal gesorteerd op categorie. Enjoy!

Arm
Ik hou echt heel erg van tatoeages met tekst. Ik heb hier dan ook bijna alleen maar tatoeages met teksten uitgezocht. Alleen vind ik het jammer dat ze soms zo clichĂ© zijn. Maar daar gaat het hier niet over. Ik vind vooral de teksten op je pols, net onder je elleboog en aan de zijkant van je arm erg mooi. Staat op mijn wishlist!

Sleeve 

Een sleeve vind ik bij vrouwen echt prachtig. Hierboven zie je een paar foto's van 
gypsyone. Zij post veel op tumblr en instagram. Ik vind haar tatoeages echt prachtig. Het is ook zeker iets wat ik wel zou willen, alleen vind ik het doodeng. Het is namelijk meteen zo groot! Maar wel mooi...

Bovenbeen

Dit is iets wat ik eigenlijk pas sinds kort mooi vind. Alleen is het denk ik niet iets dat ik zelf zou nemen. Maar zo hoog op je bovenbeen, I like.

Borst

Hier ben ik naar gaan kijken naar aanleiding van de tatoeage van Rihanna. Want oh wat vind ik die mooi! Het plaatje, de plek, de uitwerking. Ook vind ik zo'n zinnetje onder je borst wel mooi. Het plaatje links onderin vind ik gewoon heel vet, maar niet iets wat ik zelf zou nemen. En zie je de tattoo in het midden? Kijk maar goed, het is een vogel in het wit! Echt super leuk.

Zij

Dit vind ik zo leuk! Vooral dat olifantje rechtsboven. Echt zo leuk! Ik vind dit echt een pracht plek. Zwijmel.

Hand

Dit vind ik toch ook zo cool! Tatoeages op handen. Echt super vet. Vooral die links onderin. Alleen is dit niet iets wat ik snel zelf zou doen. Het is namelijk nogal onhandig als je bijvoorbeeld een baan zoekt. Maar stel ik hoef daar niet over na te denken, dan neem ik dit wel als optie!

Voet

Dit is iets wat ik eigenlijk altijd ontzettend lelijk heb gevonden. Alleen nu ik het zo bekijk, vind ik het er wel heel tof uit zien. Het is natuurlijk ook maar net wat voor soort tatoeage je hebt. Maar bijvoorbeeld zo achter op je voet, prachtig.

Back

Ook al zo mooi.. Het houd maar niet op. Tussen je schouderbladen, op je schouder, in je nek, midden op je rug. Echt tof.

Ear

Dan achter of in je oor. Hoe tof. Dit vind ik echt super tof. Het valt ook allee maar op als je je haar opgestoken hebt. Ik vind dit echt heel schattig.


Maar dan is de vraag, wat wil ik eigenlijk voor tattoo? Nou daar heb ik lang over nagedacht. Er zijn nu twee soorten tatoeages waar ik bijna zeker over ben dat ik ze wil. Een in ieder geval. De eerste is een:

Driehoek

Een tatoeage van een driehoek wil ik echt heel erg graag. Ik weet niet precies waarom, maar ik vind een driehoek zo'n prachtig symbool. Het staat voor mij voor een nieuw begin. Het afsluiten van een hoofdstuk. De plek waar ik hem wil zetten weet ik alleen nog niet zeker. Ik zat eerst lang te denken aan mijn onderarm. Niet op mijn pols maar meer richting mijn elleboog. Alleen ik vind op je bovenarm ook wel heel tof, of op je zij. Ik weet het nog niet precies. Maar ik heb nog zat de tijd om daar over na te denken.


De volgende die ik wil heb ik geen tatoeages van kunnen vinden. Ik heb het idee een beetje gejat van Rihanna. Ik wil namelijk graag een tatoeage van een:

God

Deze tatoeage wil ik graag op mijn zij. Van onder mijn arm tot mijn heup. Oee zo mooi!!

Zo ik ben kennelijk in een nogal dromerige bui. Gisteren over haar en vandaag over tatoeages. Ik zwijmel nog maar even verder..

Geen opmerkingen: