dinsdag 6 mei 2014

OOTD: Hema comfy

Deze week liep ik even de Hema binnen. Als ik in de Hema ben kijk ik normaal nooit naar de kleding. Ik weet niet precies waarom, maar deze keer wel. In het begin zag ik niks leuks en wou ik al snel weer weg lopen. Tot ik een vestje zag hangen...
Een soort vestje dat ik eigenlijk al langere tijd wil hebben, maar nooit kocht omdat ik nooit echt basic dingen koop. En het is ook niet een vestje dat echt bij mijn stijl past. Maar echt super comfortabel is, en overal bij past! Lucky me, ik heb hem nu gekocht.
Naast dat vestje zag ik ook nog een rokje liggen. Normaal draag ik eigenlijk alleen skater skirts, maar kijk hoe leuk dit printje is. Het jammere is, is dat de maten beginnen bij S. Het rokje is dus nogal wijd aan de boven kant. Dus mijn naai kunsten moeten hier dus nog even te pas komen.
Wat ik hier met mijn make-up heb gedaan zie je binnenkort!
Vestje - Hema €19,95
Top - Bershka
Rok - Hema €12,95
Panty - Hema
Schoenen - Zara

Het was de bedoeling dat deze vanochtend al online zou staan, maar er ging iets fout! Daarom dus zo laat..

Geen opmerkingen: