donderdag 23 januari 2014

Wanneer verveling heerst..

Wanneer het aankomt op leren heeft mijn lichaam een of andere knop die direct om slaat naar weerstand. En dit met de gevolgen van dien. Ik ben dus een expert in 'soggen' (studie ontwijkend gedrag). Je kan het zo gek niet bedenken of ik ga het doen als ik iets voor school moet doen. Zelfs dingen die ik normaal nooit doe of zelfs haat. Maar er is toch wel één bezigheid die erg vaak voor komt bij mij. Dat is namelijk foto's maken, en dan het liefst van mezelf haha.

Gisteren had ik weer zo'n momentje. En het resultaat daar van kan je hier zien..









Nu hoop ik natuurlijk dat ik niet de enige ben met deze 'afwijking'. Dus ben jij ook zo iemand die onnatuurlijke verschijnselen verricht tijdens het leren. Laat het me weten!

Voor degene die benieuwd zijn naar wat ik aan had op deze foto's:
Muts: Solid (€12,90)
Sjaal: H&M (de prijs weet ik niet meer zeker maar ik geloof €14,95)
Jasje: Only (€59,95)
Blouse: Mödstrom (€79,95)
Lang hempje: Only (€9,95)
Panty: Ik heb werkelijk geen idee
Sokken: H&M 2 pack (€4,95)
Schoenen: (vertrapte) Timberlands (€199,95)

Kisskiss