zondag 23 maart 2014

Review Catrice Made to Stay Smoothing Lip Polish

Jullie hebben al een aantal reviews kunnen lezen over de Catrice Crème Fresh collectie (Oogschaduw - Blush) (waar overigens nog een review van aan komt), die zelfde dag kocht ik ook een ander product van Catrice. Ik zag een aantal lip producten liggen. Producten die jullie waarschijnlijk al zeer vaak langs hebben zien komen. Een lipgloss met de textuur en kleur van een lipstick. Met dit idee heeft Catrice ook een poging gewaagd. De Catrice Made to Stay Smoothing Lip Polish. Deze hebben de glans van een lipgloss, hij blijft net zo lang zitten als een lip stain en heeft de pigmentatie van een lipstick.



Ik stond voor het Catrice vak met 3 verschillende kleuren in mijn hand. Ik dacht er over om ze alle 3 mee te nemen maar bedacht me op het laatste moment omdat ik de pigmentatie van de andere 2 kleuren niet geweldig vond toen ik ze swatchte op mijn hand. Toen liep ik dus naar de kassa met 1 kleur. 060 Mission PINKpossible.
Misschien vind je deze een beetje lijken op de Apocalips Lip lacquers die ik al eerde reviewde. Daarom heb ik hier swatches gemaakt van de 3 kleuren naast elkaar.
Catrice 060 PINKpossible - Rimmel Apocalips 303 Apocaliptic - Rimmel Apocalips 501 Stellar. Zoals je ziet zijn het wel zeker 3 verschillende kleuren.

Toen ik na deze foto de producten weer van mijn hand wou halen, bleef er nog een duidelijke streep zitten op de plek waar Catrice 060 PINKpossible zat. Hij blijft dus zeker goed zitten!

De ochtend dat ik deze lipstick (wat het eigenlijk dus niet is) kocht had ik een andere roze kleur op mijn lippen. Maar toen ik thuis kwam stond ik te popelen om deze uit te proberen. En aangezien mijn vorige kleur al bijna totaal vervaagd was probeerde ik hem uit! Toen mijn ouders daarna thuis kwamen kreeg ik los van elkaar complimentjes over de kleur! En daarna kwam ik ook nog ontzettend positieve reacties tegen op internet! Het was dus wel duidelijk dat ik een goede aankoop gedaan had.
Benieuwd naar wat je aan mijn wimpers ziet? Even geduld, er komt snel een review aan.
Het is een super fijn product. Hij heeft een fijne substantie en een fijne applicator. De kleur blijft ook goed zitten!. Of het ook echt 8 uur is weet ik niet. Maar je kan zeker een uur of 4 rond lopen zonder bang te zijn dat je hem moet bijwerken! Ik ben er helemaal happy de pappy mee!

De Catrice Made to Stay Smoothing Lip Polish is beschikbaar in 6 verschillende kleuren. Er zit 6ml product in.

Catrice Made to Stay Smoothing Lip Polish €4.99 te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen: