woensdag 12 maart 2014

Review Catrice Limited Edition Crème Fresh Gradation Blush C01 Waterloo Sunrise

Zoals ik in de review over de Crème Fresh oogschaduws al vertelde was ik afgelopen woensdag weer lekker gaan beauty shoppen. Bij deze het volgende product dat ik kocht.

Catrice heeft weer een nieuwe limited edition lijn. Crème Fresh. Een collectie vol zachte kleuren. Vandaag review ik voor jullie de Gradation Blush.
De Gradation Blush is een blush die jullie misschien al wel vaker voorbij hebben zien komen. De blush heeft een soort ombre effect. Hij loopt van licht over in donker. Op deze manier kan je mooi spelen met kleur. Je kan ze gewoon mengen en samen gebruiken. Of je kan er voor kiezen om meer diepte toe te voegen en ze afzonderlijk van elkaar aan brengen.

De kleur van deze blush varieert dus van licht roze naar donker roze. Super handig dus als je bijvoorbeeld op reis gaat en geen zin hebt om een tas vol roze blushes mee te sjouwen.
Ik merkte echt meteen dat de blush super gepigmenteerd is! Oppassen geblazen dus. Maar als je gewoon zachtjes dept op de blush krijg je een prachtig resultaat.

 licht - donker - samen
 Flitser
Zonlicht

Deze foto's zag je ook al in de review over de oogschaduws van deze collectie. Maar hier droeg ik deze blush al. Ik had hier de licht roze kant gepakt en die heel voorzichtig aangebracht. Ik vind het echt prachtig! Je krijgt een hele mooie subtiele glow op je wangen. I like!
(Sorry voor mijn scheve wenkbrauwen.)

Wel zie je op de eerste swatch dat de blush een beetje korrelig is. Maar hier heb je totaal geen last van.

Catrice Limited Edition Crème Fresh Gradation Blush €3,99 te koop bij Kruidvat en Trekpleister

Bourjois Healthy Mix Light Beige
Catrice Allround Concealer - Review
Essence All About Matt Fixing Compact Powder
Essence Sun Club Shimmering Bronzing Powder 10 Sunkissed
Catrice Gradation Blush C01 Waterloo Sunrise
Catrice Prime and Fine Highlighting Powder 010 Fairy Dust
Catrice Eyebrow Set
Catrice Eye Brow Stylist 030 Brow-n-eyes Peas
Catrice Eye Palette C01 Hollywood's Golden Age
Catrice Crème Fresh Creamy Powder Eyeshadow C04 - So Jackie O - Review
Catrice Crème Fresh Creamy Powder Eyeshadow C03 - Evergreen 60s - Review
Catrice Celtica C03 - Celtic By Nature
Essence I Love Extreme Volume Mascara
Dior Rouge Nude 263 Swan

Geen opmerkingen: