woensdag 16 april 2014

Review: Dr van der Hoog Lush Lava

Het is weer tijd voor een nieuwe review van een gezicht maskertje. Vorige week kon je hier al lezen over het Gorgeous Grain masker van Dr van der Hoog. Ook vandaag heb ik een masker getest van Dr van der Hoog. Maar nu het tijd voor het Lush Lava kleimasker.


Dit masker beloofd een spectaculaire sensatie te zijn. Dit masker heeft een intens reinigende en voedende werking omdat de klei indroogt en de voedingsstoffen nog beter worden opgenomen. Je huid voelt zacht en verstevigd door de vulkanische klei, Argan olie, Shea Butter en Zoethoutwortel. Het masker hydrateert (de voorkant zegt verstevigend?!) en kalmeert de huid. Voor een weelderige uitstraling!
Aangezien mijn huid nogal veel irritaties had was ik erg benieuwd naar dit masker!
 Het masker is een grijze dikke smurrie. Ik vond het super grappig om aan te brengen. Maar het prikte wel heel erg! De eerste minuut was echt niet fijn. Maar toen mijn hele gezicht in aanraking was geweest met het product was dit nare gevoel snel weg.
Het masker moet 20 minuten blijven zitten en moet dan als het hard geworden is verwijderd worden. Dus dit deed ik!
 Terwijl ik het masker op mijn gezicht had zitten werd het steeds moeilijker om te lachen en te praten. Het masker werd hard! Wat een gek gevoel. Zoals je op de foto kan zien is het masker niet helemaal hard geworden, dit komt omdat ik een vrij dikke laag op mijn gezicht had gesmeerd.
 Mijn huid na het masker. Mijn huid voelt nu aan als baby billetjes! De irritaties zijn natuurlijk niet één, twee, drie verdwenen maar ik voel zeker dat mijn huid flink verwend is. Ik was eigenlijk bang dat mijn huid super rood zou zijn na dit masker omdat het in het begin toch vrij on aangenaam was, maar dit was niet het geval.

Dr van der Hoog Lush Lava kleimasker €2,23 te koop bij Etos, DA, Kruidvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen: