donderdag 8 mei 2014

Black with a touch of cream

Vandaag heb ik voor jullie een outfit die typisch 'Kiki' roept. Een outfit die echt bij mij past. Er zit namelijk lekker veel zwart in, is een muts bij betrokken, mijn favo schoenen zitten aan mijn voeten en heb en broek om mijn billen waar ik bijna niet zonder kan.


Ik loop bijna niet meer op andere schoenen rond. Deze passen gewoon zo goed bij mij! Het geeft aan een outfit ook net weer dat 'stoere' dat ik zoek.
Ook als je mij zonder muts ziet is het bijna een wonder.
Omdat ik toch vaak zwarte broeken draag, vond ik het op een gegeven moment zo saai worden. Een outfit is ook best zwaar met gewoon een zwarte broek. Daarom heb ik er voor gekozen om in een broek gaten te maken.
Muts - !Solid
Jasje - Only
Vestje - Hema
Blouse - Modström
Broek - Only (gaten zelf gemaakt)
Schoenen - Dr. Martens

Geen opmerkingen: