zondag 25 mei 2014

Even op de hoogte

De examens zijn voorbij, de vakantie is begonnen voor alle harde strijders. Dit betekend werken, uitgaan, aan het strand liggen, series kijken, drankjes doen op het terras, of gewoon helemaal niks doen. Mijn laatste examen was maandag al, dit betekend dat ik dus al bijna een hele week vakantie heb. En wat heb ik gedaan? Precies, helemaal niks. Ik ben begonnen met flink veel Gossip Girl kijken, en als je daar eenmaal mee begint is het verdomd moeilijk om te stoppen. Daarnaast ben ik natuurlijk niet compleet veranderd in een kluizenaar, maar veel heb ik toch nog echt niet ondernomen.

Maar hoe staat het leven er nu dan voor. Ik ben klaar met school (uitgaand van het feit dat ik geslaagd ben), ik heb mijn haar weer geverfd en ben weer onderweg naar de brownie die ik altijd was, ik heb geen baantje en ik ga in september bedrijfscommunicatie studeren in Utrecht (waar ik echt super veel zin in heb).
Ik moet zeggen dat ik stiekem heel erg bang was om te gaan studeren, ik heb me meer dan een jaar lang voorbereid op het studeren op de kunstacademie, en ben er onderweg achter gekomen dat die wereld zwaarder was dat ik had gedacht. Ik wist dat het moeilijk en zwaar zou zijn, maar ik had er niet aan gedacht dat het mentaal zo'n grote druk zou zijn. Maar nu, nu ik een studie ga doen die een stuk minder creatief is, heeft die angst plaatsgemaakt voor gezonde spanning.
Alhoewel ik het ontzettend jammer vind dat deze studie niet zo creatief is als waar ik naar zocht, denk ik dat ik het ontzettend naar mijn zin ga hebben.
Een leuke studie, in een leuke stad bij leuke mensen. Ik heb er zin in!
Ik schrijf dit om 2 uur 's nachts terwijl ik alleen, beneden tv zit te kijken. Ik kreeg opeens ontzettend de drang om gewoon te schrijven waar ik mee bezig ben, of eigenlijk niet mee bezig ben.

Maar nu is het dus vakantie, wat ga ik doen? Ik heb geen idee.. Behalve feestjes en een trip naar Italiƫ heb ik nog geen plannen. De bedoeling is dat ik in de tussentijd ga werken, maar dan moet ik dus eerst een baantje gaan vinden. En natuurlijk heb ik nu veel tijd om te bloggen!!

Nou ik wou jullie denk ik even op de hoogte houden, of mezelf, anyway have a great summer!

Geen opmerkingen: