woensdag 29 januari 2014

Heels!

Hakken, ik ben geobsedeerd door hakken. Niet dat ik nu een duizend paar hakken heb (was het maar zo'n feest), maar ik vind ze gewoon super stijlvol, classy en sophisticated. Alleen... ik loop nooit op hakken! Ze staan bij mij altijd mooi te zijn in mijn kast. Eens in de zoveel tijd heb ik een feestje en mogen ze even geshowd worden, maar daarna verdwijnen ze weer vlug in de kast. Want ik vind, als je op hakken loopt, loop dan op ECHTE hakken, niet van die lullige halve hakken. Maar ja, dat is natuurlijk niet iets wat een 17-jarig meisje elke dag draagt. Toch blijf ik mooi hakken verzamelen en ze mooi dragen bij gelegenheden. Want ik HOU gewoon van hakken.

Hier wil ik jullie even mijn mooiste hakken laten zien, van oud naar nieuw.


Dit is mijn eerste paar échte hakken (Sascha). Hoge hakken. Ik heb ze 2 jaar geleden met kerst gekocht en vond het toen echt een gewaagde zet. Nu moet ik zeggen dat ik ze altijd heel laag vind ogen, terwijl ze net zo hoog zijn als de rest.

Hier draag ik de hakken op mijn kerstgala in 2011.




Deze hakken (Primark) kocht ik in begin 2012 in Londen. Ik moet toegeven dat ik ze nog nooit gedragen heb omdat ze echt VRESELIJK lopen haha.





Deze hakken (H&M) heb ik in de zomer van 2012 gekocht. Deze heb ik het vaakst van allemaal gedragen omdat ze nogal makkelijk lopen, en ze nog wel in het dagelijks leven draagbaar zijn. Toen ik ze op de foto zette moet ik zeggen dat ze toch wat laag leken, iets té laag voor mij. Nog maar even kijken wat ik hier mee ga doen..




Dan deze schoonheden (Forget Your Boyfriend van nelly.com). Deze kocht ik eind 2012. Ik vind ze werkelijk prachtig. Alleen heb ik ook deze nog nooit aangehad.. Ze zijn namelijk net iets te klein om langere tijd te dragen. Suuuuuper jammer. Maar ach, wie mooi wilt zijn moet pijn leiden toch?



Deze hakken van Rebecca Stella by Nelly heb ik afgelopen kerst gekocht. Eigenlijk net een maatje te klein (ja die kwaal komt bij mij regelmatig voor), maar voor een stil zit avond zijn deze perfect. Veel mensen vinden het niks. Maar lekker puh ik vind ze geweldig!



Dan nu, last but not least, de pareltjes van mijn 'collectie'. Deze Jeffrey Campbell's heb ik afgelopen kerst van mijn mama gekregen. Ik ben er zo super blij mij! Niet alleen omdat ze werkelijk prachtig zijn, ook omdat ze heeeerlijk lopen!

Is er een paar hakken waarvan jullie echt verbaasd zijn dat ik die er niet tussen heb staan? Let me know!

Kisskiss