maandag 27 januari 2014

Modefabriek

Jaaaaaaaaaa. Zondag was het zover. Ik ging met een vriendinnetje naar de Modefabriek in Amsterdam RAI. En wat had ik er een zin in.
Voor de mensen die niet weten wat de Modefabriek is zal ik het eerst even uitleggen. Hierbij de beschrijving vanaf de site: Modefabriek is een halfjaarlijks professioneel platform waar honderden merken en labels hun nieuwste collecties presenteren aan de retailsector, de pers, stylisten en andere modeprofessionals.
Modefabriek is alleen toegankelijk voor geregistreerde beursbezoekers met een KvK-nummer en voor geaccrediteerde pers. Beursbezoekers zijn onder andere retailers, groothandelaren, leveranciers, merken, labels en agenturen.
Modefabriek is niet toegankelijk voor werknemers van verticale kledingbedrijven, studenten of ondernemingen en personen die geen relatie hebben met de mode-industrie.
Je begrijpt dat ik hier echt ontzettend veel zin in had. Maar ik moet toegeven dat ik niet wist wat ik kon verwachten. Het kon dus alleen maar meevallen. En och wat was het leuk! Hieronder heb ik een paar foto's van de locatie.
Deze ontzettend coole Tommy Hilfiger shuttle stond voor de deur.



Bij de Buddha to Buddha stond deze té schattige mini. Goede manier om mensen te trekken!

De locatie was opgedeeld in verschillende hallen. Deze muur kwamen we tegen in de Jeans hal.

'Jean Carrousel' Bezoekers konden aan een touwtje van The Jean Carrousel trekken en coole items winnen.

Herschel.

Toen kwamen we bij een groepje ONTZETTEND leuke Italianen. Ze waren grappig, leuk, aardig én knap. Nou wat wil je nog meer. Deze jongens hebben hun eigen t-shirt merk. Tee Trend. Ze maken echt ontzettend leuke dingen. Hier op de beurs stonden ze gratis t-shirts te maken. En natuurlijk heb ik daar even gebruik van gemaakt.

Ik in actie.

Deze leuke jongen wou mijn hoed even op, ach tegen zo'n koppie zeg je toch geen nee.

Hier haal ik het folie van mij shirtje af.

De jongens vroegen of ik een fashion blogger was. Nou wat een compliment. Het enige wat ik kon antwoorden was 'I'm trying to be'. Zo awkward haha.

Ja ik genoot haha.

Kennelijk vonden de jongens mij ook leuk want ze vroegen of ik op de foto wou voor op hun Instagram. Super leuk! Dus volg deze jongens! www.instagram.com/teetrend.


En uiteindelijk nog even op de foto. Deze jongens blijf ik onthouden!



Eleven Paris. Echt té toffe shirts!



Nog een aantaal lok middelen.

Meer hele interessante foto's heb ik helaas niet. Wel had ik nog een paar filmpjes gemaakt, maar ik ben niet zo goed met techniek dus het lukt me niet om ze op de computer te krijgen. Maar dat terzijde. Ik heb het echt ontzettend leuk gehad bij de Modefabriek en hoop echt echt dat ik over een half jaartje er weer mag zijn! Iedereen die de kans krijgt om hier rond te kijken. Grijp hem!

Kisskiss 


Geen opmerkingen: