woensdag 12 februari 2014

Gala In The Ghetto

Gala in the Ghetto. Hoe kom je er op hoor ik je denken. Nou dit vind ik helemaal niet zo'n gekke vraag. Laat ik dat dan maar even uitleggen.

Het idee van mij om een blog te beginnen speelt al een aantal maanden. Misschien zelfs al wel een jaar. Maar ja, hoe begin je dan!
Toen heb ik 19 januari de knoop doorgehakt. Ik ging nu dus echt een blog beginnen. 

Maar dan is een naam opzig ook wel handig. Ik verzon een aantal namen, maar elke naam was al bezet.. Op een gegeven moment wist ik het echt niet meer. Tot ik naast me keek en de krant zag liggen. De nrc.next bijlage Offline. 

Hierin stond een artikel. Gala in het getto. Nou ik had mijn naam te pakken hoor.

Zo easypeasy was het.

Kisskiss

1 opmerking:

Maartje zei

Hey Kiki, leuke blog! Heb je bloglovin, dan kan ik je volgen! :)