woensdag 5 februari 2014

Ikea kaarsen

Zondag ben ik in Utrecht naar de Ikea geweest. Daar ben ik eigenlijk rechtstreeks naar de kaarsen gerend. Want ja, ik ben een groot fan van geurkaarsen. Nu moet ik zeggen dat ik er heen liep en niet zeker wist of er nieuwe kaarsen waren, en als die er waren of ik ze lekker vond. Ik vind namelijk de kaarsen van de Ikea een ontzettend zoete zware geur hebben.

Nou er waren zeker nieuwe kaarsen (sinds de laatste keer dat ik er was dan). En er waren ook zeker kaarsen met een hele heftige geur. Maar er waren ook kaarsen die mij zeer aanspraken! En die heb ik dus ook mee genomen.

Ikea heeft altijd verschillende namen voor verschillende geur klasse denk ik. Niet elke kaars heeft namelijk een andere naam. Maar er zijn wel veel kaarsen die dan weer dezelfde naam hebben.

Hieronder zie je de kaarsen die ik heb meegenomen.




Dit zijn kaarsjes uit een pakketje (zoals je kunt zien). De naam van deze kaarsjes is Lugnt. Het zijn 3 kaarsen met geuren in de zelfde categorie. Ze zijn alle drie heel erg tropisch. Een beetje ananas/mango. Echt heel erg lekker. Vooral in de zomer!

De volgende kaars die ik kocht was van Tindra. Ik moet zeggen dat ik niet zeker weet wat ik nou vind van deze kaars. Hij ruikt een beetje wc achtig. En ja dat klinkt heel erg vies enzo haha. Maar hij heeft ook wel weer iets heel lekkers! Ik moet maar even kijken wat het effect is als ik hem aansteek.

 Ook van deze kaars weet ik eigenlijk niet of ik hem lekker vind. Het is een Sinnlig kaars. Zoals je op het plaatje kan zien staan er bolletjes vanille ijs op. Als je deze kaars voor het eerst ruikt denk je 'he wat gek', en als je dan hoort dat het een vanille geur is herken je het wel. Maar toch is het niet heel lekker haha. Oke ik moet er misschien nog gewoon aan wennen.

Dit is dan een kaars waar ik echt super enthousiast over ben. Ook deze kaars is van Sinnlig. Toen ik het plaatje zag dacht ik dat er rijst op stond. Ik vond het al zo gek. Maar toen kwam ik er thuis achter dat het een handdoekje was met massage stenen. En deze kaars is echt super lekker! Niet perse als je er aan ruikt. Maar als je hem aansteekt is ie echt heerlijk. Vooral tijdens het werken/leren is het een heerlijk rustgevend kaarsje.

Bij deze heb ik weer heerlijke kaarsjes voor bij mijn verzameling.
Dus als je nog een lekker kaarsje zoekt voor de zomer raad ik je echt de Lugnt kaarsjes aan. En voor een rustgevende kaars de laatste kaars van Sinnlig.

Kisskiss 


Prijs kaarsjes:
Lugnt tropische kaarsjes: €2.99
Tindra wc kaars: €1.99
Sinnlig vanille kaars: €0.99
Sinnlig rustgevende kaars: €0.99

Geen opmerkingen: