dinsdag 4 februari 2014

Weekendje in Utrecht

Een overvol weekend! Zo kan je het zeker noemen.. Het begon al op....


Donderdag avond:

Een vriendinnetje (Josephine) bleef bij mij slapen. En dat was echt een beestenboel haha.
Ik moest nog een opdracht afmaken, en tja dat ging niet zonder consequenties..

Behalve op onszelf te schilderen hebben we de rest van de avond kook programma's gekeken. En oh wat haat ik dat soort programma's normaal gesproken. Maar sinds afgelopen week ben ik er echt verslaafd aan. Vooral de programma's met Gordon Ramsay er in. Heeerlijk!


Vrijdag:
Vrijdag had ik maar 1 les uurtje, dus in principe al weekend. Na even op school te hebben gehangen ging ik weer met Josephine mee naar huis. Na daar lekker Monster University te hebben gekeken. (Do not judge, we keken al maanden uit naar deze film. En nu was het moment daar dat we hem ook daadwerkelijk keken. En och wat was ie leuk.)

Daarna gingen we naar de verjaardag van een vriendinnetje toe. Daar hebben we een super leuk meiden avondje gehad. Gewoon lekker zitten kletsen met z'n allen.

Toen moest dus het 'echte' weekend nog beginnen!

Zaterdag:
Zaterdag sprong ik in de trein naar Utrecht! Ik ging slapen bij mijn 'tweede mama'. De beste vriendin van mijn moeder die eigenlijk stiekem ook een beetje mijn mama is.

Stiekeme selfie in de trein.
Toen ik aankwam in Utrecht maakte ik een fotootje van het parkje. Zoals je ziet is het hier gewoon helemaal licht. Maar één uur later was het pikke donker!
Lekker soepje maken.
Het hondje, Daantje, uitlaten. Echt een schatje.

Toen was het 8 uur en ging ik nog even boodschapjes doen.


Toen was het 10(!) uur en gingen we pas eten, het is mij opgevallen dat altijd als ik in Utrecht ben ik echt extreem laat eet...
Die avond heb ik lekker gehangen in mijn chill outfitje.

Zondag:
De bedoeling van dit weekend was onder andere dat ik ging leren. S'ochtends had ik dus mijn wekker om 8 uur gezet zodat ik vroeg aan de bak kon. Uiteindelijk ging ik pas om 9 uur mijn bedje uit (een vaak voorkomende kwaal bij mij). En aan de studie zat ik pas rond een uur of half 11.



Maar van echt studeren kwam niet zo veel. De 'ik-moet-studeren-selfies' vlogen namelijk weer rond mijn oren.
Nog lekkerder chill outfitje.
Ook kwamen er allerlei mensen het huis in en uit lopen. En ja ik ben nogal snel afgeleid.


Tijdens het uitlaten van de hond stiekem foto's maken van roeiers die langs kwamen.

Het was echt super mooi weer!
Toen besloten Marlies en ik om 4 uur dat we naar de Ikea gingen. Daar heb ik een aantal geurkaarsen gekocht.
Na ons toertje door de Ikea gingen we het nieuwe huisje van haar zoon bekijken. Alleen kende ik dit huisje al want de vorige bewoonster was mijn nicht haha.

Toen we daarvan terug kwamen gingen we eerst nog even snel boodschappen doen en thuis lekker eten.


Na het eten ging Marlies mij wat schilder tips geven. Echt super leuk! Heb er echt van genoten en er super veel aan gehad.




Een ongeplande schets die Marlies van mij maakte.
Toen was het alweer 10 uur en was het tijd om naar huis te gaan. In de auto heb ik heerlijk geslapen. Een super einde van mijn weekend dus :)

Kisskiss
Bijschrift toevoegen

Geen opmerkingen: