zaterdag 8 maart 2014

6 youtubers waar ik regelmatig naar kijk

Vandaag wil ik jullie even wat verschillende youtubers laten zien waar ik regelmatig naar kijk. 

Ten eerste wil ik beginnen met Teske. Teske maakt filmpjes op youtube maar heeft ook een blog waar ze 2 keer per dag op schrijft. Ze schrijft en maakt filmpjes over fashion, beauty, food en lifestyle. Echt een leuke aanrader!




De volgende is VeraCamilla. Vera maakt filmpjes op youtube op 2 verschillende accounts, ze heeft naast haar 'normale' account ook nog een account 'mee met vera' waar ze uitjes filmt. Ook vera heeft een blog waar ze 1 of 2 posts per dag post. Vera schrijft voornamelijk over beauty, maar ook over fashion, food en lifestyle.

Mee met vera

VeraCamilla

De volgende youtuber is totaal anders dan Teske en Vera. Deze ben ik pas kort geleden tegengekomen en ik moet echt altijd ontzettend hard om haar lachen. Ik heb het over Sophie. Ze schrijft niet over beauty of fashion, maar vooral over dingen die ze tegenkomt in het dagelijks leven. Maar dan krijg je niet gewoon een verhaal over wat ze heeft meegemaakt, maar wat ze vooral heel erg irritant vind aan wat ze heeft meegemaakt. Ik kan het me voorstellen als mensen hier niet zo goed tegen kunnen. Maar ik moet er vooral heel erg hard om lachen.



Deze youtuber is er wel weer eentje over beauty en fashion. Bethany Mota. Volgens mij is dit wel een van de meest succesvolle beauty bloggers. Op haar filmpjes heeft ze een rond de 2 miljoen (!!) viewers. Ze heeft geen blog waar ze op schrijft. Ze doet het alleen met filmpjes. Maar wat voor een filmpjes zeg. Ze haalt alles uit de kast. Heeft een tour gemaakt door het land. Reist zelfs af naar Hong Kong voor een interview! En heeft nu haar eigen kledinglijn.



En dan de laatste twee. Deze combineer ik even omdat het broer en zus zijn. Ik ben ze kort geleden tegengekomen en vond dat ze erg leuke filmpjes maakte. Vooral de filmpjes die ze samen maken vind ik erg leuk. Maar omdat ik ze hier samen bespreek betekend niet dat ik maar 2 filmpjes laat zien. Nee 2 x 2 is 4 dus 4 filmpjes van Zoë en Joë.



Zoë heeft ook nog een blog waar ze over van alles en niks schijft!


Dus dat waren 6 youtubers waar ik regelmatig van geniet! Heb jij nog youtubers die hier niet tussen staan maar van je echt vind dat ik ze moet checken? Do not hesitate to tell me!

Geen opmerkingen: