zondag 9 maart 2014

Review Catrice Allround Concealer

Afgelopen woensdag was het weer eens zover. Ik ging even shoppen bij de Kruidvat. Vandaag de eerste review van de producten die ik kocht.

Bij mij is het altijd een gedoe met het vinden/gebruiken van de juiste concealer. De kleur is of te donker of te roze. De substantie is of te vloeibaar of te korrelig. Het is bij mij nooit goed. Ook omdat ik nogal veel rode plekken op mijn gezicht heb is een goede concealer toch wel een must.
Nu zag ik woensdag dus deze concealer van Catrice liggen. Waar als het goed is alles in zit dat je nodig hebt.
De groene concealer beloofd rode plekjes te camoufleren. De roze donkere kringen en de beige kleurtjes moeten imperfecties weg werken.
Dus ik ging er mee aan de slag!
Met foundation, zonder concealer.

Ik begon met het aanbrengen van de groene concealer op rode plekjes. Ik merkte vrij snel dat dit met een kwastje niet zo fijn werkt. Over op de vingers dus!
Ook merkte ik dat je echt heel voorzichtig moet zijn met de groene kleur, je ziet er namelijk nogal snel uit als de hulk!
De roze concealer had een goed effect, maar ook hier moet je voorzichtig mee zijn!
Omdat de roze en groene plekken niet uiterst charmant waren heb ik er de middelste beige kleur overheen gedaan.

Met foundation, met concealer.

Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben. De extreem rode plekjes zijn vrijwel weg gewerkt. Wel heb ik nog wat donkere kringen onder mijn ogen. Maar misschien moet ik daar gewoon iets meer concealer aanbrengen.

Ik vind dat Catrice goed werk heeft gedaan.

Catrice Allround Concealer €3,59 te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen: