maandag 3 maart 2014

My week 24 februari - 2 maart.

Bij deze weer mijn weekje in foto's!

Maandag

Maandag begon ik met het idee om mijn kamer op te ruimen.. Dit is voor mijn doen een best gekke gedachte. Maar dit idee was dus niet geheel uit het niets, ik zou deze week namelijk een nieuw bed krijgen! Maar tja als ik ga opruimen dan moet ik mijn spullen ergens laten. Dus begon ik met mijn make-up. Die had ik een een kastje met laatjes gestopt. Maar dat kastje was nogal saai dus ging ik lekker aan de slag met wat ik wél leuk vind. Vervuuhh.

Om eens gek te doen dacht ik dat het vast wel leuk was als ik allerlei verschillende kleurtjes zou gebruiken.

Nou dit was dus het resultaat en ik vond het echt te lelijk om te poepen.

Dus besloot ik om de laatjes maar helemaal wit te verven. Maar het wel een beetje girly te houden met een strik. Wat ik er van vind weet ik nog niet...
Lekker de rest van de dag met mama door het dorp getourd om overal en nergens boodschapjes te doen.

's avonds begon de Oscarweek bij NET 5. Dus zat ik lekker op de bank kijkend naar de Titanic!

Dinsdag

Mijn outfitje van dinsdag. Ik had het shirt aan van mijn examencursus!

's middags ging ik met mama naar de kapper.

Hairdo maar eens anders gedaan.
's avonds ging ik met mama mijn bed ophalen!! Jippiee.
Ja ik was er dus erg blij mee.

En na dat we het bed in elkaar hadden gezet was het tijd voor de volgende film in de oscarweek! King's speech.


Woensdag

Woensdag begon ik met een heerlijk ontbijtje.

Het was een héérlijke dag! Binnenkort komen er wat foto's over deze dag omdat het echt te lekker weer was en ik een beetje aan de slag ben gegaan met mijn camera!
Face of the day.
Ik weet niet wat het is, maar alle katten die wij gehad hebben hebben de neiging om achter onze boeken te gaan liggen... Op het inpakpapier. Kennelijk ligt het lekker.

Ook maakte ik dinsdag de foto's voor het artikel over mijn bont jassen,

en voor het artikel over de Lip Lacquers! Die binnenkort dan eindelijk online komt.
Ik was even aan de slag gegaan voor mijn profiel werkstuk!
's avonds lekker gewandeld met het beste vriendinnetje van mijn mama! Stiekem  is ze ook een beetje mijn mama.


Donderdag

Donderdag kwam een oude (jonge) vriend van mijn vader langs uit België! We hadden hem al super lang niet gezien en ik word altijd wel vrolijk van het accent uit het gezellige zuiden.

Donderdag avond was het weer tijd om te vertrekken naar mijn slaapadresje om makkelijk naar de universiteit in Leiden te gaan. Dit keer sliep ik bij mijn broer in Delft. Dus donderdag vertrok ik met de trein naar delft!

Trein selfie as always.
Station Rotterdam Centraal waar ik moest overstappen.
Toen ik bij mijn broer aan kwam had ie een cadeautje voor me. Ik had namelijk een camera van een vriendin van hem overgekocht en die had ie voor me liggen! 
Eindelijk mijn eigen cameraatje. Een Nikon D70. Hij heeft wel wat minder functies en is wat ouder dan de camera die ik nu gebruikte (een Nikon D7000, geleend van mijn tante) maar volgens mij is hij gewoon hartstikke goed! Nu er nog aan wennen :)

Mijn bedje... Een zitzak..


Vrijdag

De camera die ik mee had maakt helaas niet zulke mooie foto's in het donker.. Maar dit is het hofje waar mijn broer aan woont. Echt super schattig. Lekker rustig zo in de stad!
Dit vond ik wel heel erg grappig. Lekker studentikoos.


Zaterdag

Lekkere limo.
Boekje lezen in de trein naar Leiden!
Kerkklokje.


 Zondag

Wat de wind doet met mijn haar haha.
Lekker avondeten. Een heerlijke muntthee met kaneel van Lebkov en een salade van de AH.

Toen was mijn weekendje in Leiden al weer voorbij. Gelukkig! Alhoewel ik super veel leer is het wel echt heel erg zwaar.

Toen ik thuis kwam had mijn mama iets voor me. Mijn cadeautje die ik kreeg van thebagstore. Een super mooie tas van Cowboysbag!

Dit is de kleur Elephant Grey.

Dit was het dan weer! Mijn week in foto's! Ik hoop dat je er van genoten hebt.

Kisskiss 

Geen opmerkingen: